De goedkoopste manier van e-ticketing

Veel gestelde vragen over tickets

Neem ook gerust contact met ons op via info@tmpay.nl

Veel gestelde vragen over tickets

Heb je een vraag over je bestelling? Hieronder vind je de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op via info@tmpay.nl.

Ik kan mijn tickets niet terug vinden in mijn email. Wat nu?

Neem contact op met onze helpdesk door een e-mail te sturen naar info@tmpay.nl vanaf het e-maildres waar je jouw ticket(-s) mee hebt gekocht. Verwerk in de e-mail een betalingsbewijs (printscreen van een creditcard of bankafschrift) van de door jou gekochte tickets. Als onze helpdesk dit van je ontvangen heeft dan versturen we z.s.m. per e-mail opnieuw de bevestiging van de tickets op naar je. De bevestiging is niet meer nodig indien je de tickets al hebt gedownload.

Mijn tickets zijn gestolen of kwijtgeraakt

Wij kunnen helaas niets voor je betekenen. De verantwoordelijkheid ligt bij de koper om zelf goed op zijn of haar tickets te passen. Wij adviseren je het ticket nogmaals te printen en zo vroeg mogelijk te arriveren bij het evenement. Het ticket kan namelijk maar een keer gescand worden.

Ik heb mijn tickets niet ontvangen per email. Wat nu?

Je kan opnieuw een bevestiging ontvangen door een email te sturen naar info@tmpay.nl met dit verzoek. Vermeld hierin het referentienummer van de bestelling (dit is te vinden op je bank- of Paypal afschrift). Indien je de tickets al hebt gedownload is de bevestiging niet meer nodig.

Ik kan zelf niet naar het evenement gaan. Kan ik mijn ticket overdragen aan iemand anders?

Tickets zijn niet persoonsgebonden. Je kan je ticket dus gewoon overdragen aan een ander. De naam op het ticket hoeft niet veranderd te worden (let op: het ticket is maar éénmaal geldig). Voor sommige evenementen zijn de tickets persoonsgebonden maar dan staat dat duidelijk vermeld op het ticket.

Ik kan een ticket kopen van een ander. Is dit veilig?

Wij raden het ten zeerste af om een ticket van een onbekende te kopen. Het is niet mogelijk om te controleren of de tickets geldig zijn.

Ik wil tickets via de telefoon bestellen. Kan dat?

Het is niet mogelijk om via deze weg tickets te bestellen. Dit kan je doen via de online ticketshop op de website van het evenement. In de ticketshop vind je in het bestelproces de verschillende betaalmethoden.

Er zijn geen tickets beschikbaar in de ticketshop. Wat nu?

Het kan zijn dat het evenement is uitverkocht of dat de voorverkoopperiode is geëindigd. Je kan contact opnemen met de organisatie van het evenement om te informeren naar de beschikbaarheid van tickets.

Ik heb mijn ticket(s) niet op de website van het evenement gekocht. Is dit veilig?

Wij raden het ten zeerste af om tickets te kopen via niet-officiële verkoopkanalen. De toegang kan niet gegarandeerd worden. Officiële verkoopkanalen zijn de website of Facebookpagina van het evenement, artiest of locatie en andere websites voorzien van een ticketshop van TM-Pay.